Un top personal ar fi:1. Dexter (aka Dexter Morgan, nu desenele animate)2. House MD3. Leverage4. Lie to me5. ChuckAbia astept alte pareri, sunt in cautare de seriale de calitate! :DUrs, ce-ar fi daca ti-ai posta si tu preferintele?
Hmm..1. Supernatural2. Ghost Whisperer3. Chuck4. Prison Break5. Smallville
Let's see: 1.Friends2.How I Met Your Mother3.Chuck4.House MD5.Sex and the City
Un top personal ar fi:
RăspundețiȘtergere1. Dexter (aka Dexter Morgan, nu desenele animate)
2. House MD
3. Leverage
4. Lie to me
5. Chuck
Abia astept alte pareri, sunt in cautare de seriale de calitate! :D
Urs, ce-ar fi daca ti-ai posta si tu preferintele?
Hmm..
RăspundețiȘtergere1. Supernatural
2. Ghost Whisperer
3. Chuck
4. Prison Break
5. Smallville
Let's see:
RăspundețiȘtergere1.Friends
2.How I Met Your Mother
3.Chuck
4.House MD
5.Sex and the City